Spor Bilimleri Fakültesi

YETERLİLİKLER
Antrenörlük Eğitimi

TYYÇ - Program Çıktıları İlişkisi

TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 



TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 

Beden Eğitimi ve Spor1-Alanıyla ilgili bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alma ve alınan görevi etkin bir biçimde yerine getirebilme; diğer branşlardan meslektaşları ile öğretme, öğrenciyi ve programı değerlendirme konusunda işbirliği yapabilme.2-Alanıyla ilgili düşüncelerini ve sorunlara ilişkin görüşlerini nitel ve nicel verilerle destekleyerek ilgili kişilerle paylaşabilme.3-Alanıyla ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri öğrenme ve öğretebilme.4-Alanıyla ilgili olay ve olguları kavramsallaştırarak verileri bilimsel yöntemlerle değerlendirebilme.5-Alanıyla ilgili öğretim programları, öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini yerinde ve etkin kullanabilme.6-Anadilinde ve en az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı olmak üzere etkin iletişim kurabilme.7-Beden eğitimi ve spor öğretmenliği temel alan bilgilerine dayanarak ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda eğitim-öğretim sürecini tasarlayabilme, program içerisinde almış olduğu bilgi ve beceriler ile beden eğitimi ve spor dersini planlayabilme.8-Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun davranabilme.9-Dış görünüş, davranış ve tutumlarıyla öğrencileri ve toplum için rol model olabilme.10-Mesleki gelişimini önemseme ve bilimsel kaynaklara dayalı olarak sürdürebilme.11-Okul ve sınıf öğretim süreçlerinde yaşadığı problemleri bilimsel araştırma yöntemlerine dayalı olarak tanımlayabilme, analiz yapabilme ve çözüm önerileri geliştirebilme.12-Öğrencileri düzenli fiziksel aktivite yapmak ve sağlıklı bir bedene sahip olmak konusunda ve yetenekleri doğrultusunda ilgili spor dallarına yönlendirebilme.13-Öğrencileri gelişim ve öğrenme özelliklerine göre tanıyabilme.14-Öğrencilerin bilişsel, duyuşsal ve psikomotor gelişimlerine yönelik yaptığı ölçme değerlendirme sonuçlarını analiz edebilme ve öğrencilere gerekli geri bildirimleri sağlayabilme.15-Öğretim sürecine uygun öğretim teknolojilerini ve materyalleri ile iletişim teknolojilerini kullanabilme.16-Türk Milli Eğitim sistemine, öğretmenlik mesleğine ve alanına değer verme.

TYYÇ - Program Çıktıları İlişkisi

TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 



TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 

Rekreasyon

TYYÇ - Program Çıktıları İlişkisi

TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 



TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 

Spor Yöneticiliği

TYYÇ - Program Çıktıları İlişkisi

TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
 



TYYÇ; Temel Alanı Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı)
. Düzey ( Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal
BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı
YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik


_____
EQF-LLL:
. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey